BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)
Terdapat ralat dalam alat ini

Ahad, 30 Januari 2011

ARGH..!!SMPAI GAK AKU KAT JB..

JB I LOVE YOU..!!Enhanced by Smiley Central
arghh smpai gak aku kat jb..WINDU gler kat jb..uhuhkkk...dah nak dkat 3 bln aku x blk jb..rase cam JAKON-_-jerk..hahakkk..aku teramat wndu nak blik jb..nak jmpe famly,kawan2..wndu gler...kat perak aku dah bosan sngat2...aku pw pkr ble lah nak abz blaja..xlarat aku nak jaoh2 lagi..rse sunyi bler berjaohan ngn fmly..lak to sush sngat2..tapy ner sme PENGALAMAN aku..dah beso aku senang ckit..tme dlm perjlnn dlm bas tul2 rasa bahang nak blk rumah..rse cam nak nages jerk..ehheh..(ingat laki xleh nanges kew)tme dlm bas cam2 aku termenung..termenung awek lah..(awek xde lah,,sje jerk tulis)..pkr mse dpn byk sngat..cam2 aku pkr..smpai nak pecah kpale aku ner..dlm bas lak tbe2 ad kple sblh aku..NNGEEE~~!!peh jeles gler kau to..teringat dlu2 tme aku ad kple cam dye gak..tapy skung single simple but sunyi..hahahkkk..tapy2 pkr2 xheran puw ngn kple sblh to...kple jerk lenlah dah kahwen..ble2 bole pts..so kple xpyh lah syng sngat2 nanty x kmane..jgn nak janji2 nak x ditunaikan..ark dak kmaner lak aku mrepek ner...urhmm dlm bas to mmg sejuk gler beb,,nak beku aku to..nseb bek aku pkai sweater..tydo puw lena to..dah bper trip mimpi aku dapat..heheh...TIK TOK jer aku dah nak smpai jb..tme to aku leh termenung jaoh lak...termenung mse silam aku..mmg seronok..mmg sdh..n byk lagi...kadng2 aku x caye lak aku dah beso..mmg TAK PERCAYA sngat..rse mse berlalu dngn pnts..ingat balik mse SILAM aku mmg MENYERONOKKN..mmg KELAKAR :Daw..ehhehe..akhirnya smpai aku kat jb...lega aku smpai dgn slmat n lps to aku ter.....????:D

0 ulasan: