BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Khamis, 20 Januari 2011

ESOK CERAPAN AND PRESENT KARTO..!!!

:D gembre rasenyer aku nak crap matahri esk..dah lame xcerap matahari...sikit2 tertunda jerk..tapy x pasty esok dpt cerap kew x..pape pw xsbo nak cerap..tbe2 smngat siot..lagiplak xsbo nak jmr..mkn cantik lah kulit aku..hahahkkk...aku mmg kene rjn ckit cerap matahri..bab modul ner sush..nak dpt markah final pw sush..so ner  aku kene target dari sini..aku nak kene fokus gler2 lah..bab ner plg sush to..xsngp aku nak carry..insyallah jgn lah..esok lak ad present karto..ishk..ne xbleh..bkn xleh present cam bse tapy mslhnyer gabung kls ngn kls dut2a..ishk ner sush..kekok lah aku..lagi2 ad ex aku...uhukk..tapy xpeh..ner msenyer nak tnjukkn aku leh jadi terbek dari dye..bear dye taw aku ok tnpa dye..tapy mmg dah oke pw skung ner..jadi esk aku wat kpla cam bse lah..huru hara n samuk...hahakk..aku yakin lah leh wat terbek..wlwpw kene speaking to..uhuhkkk..yakin boleh pnyer..nak colect markah tnggi skit modul ner bab seng sikit..so xleh men2 n lpskan pluang..xnak jadi cam sem 1..byk men2 to..urhhmmmm:D

0 ulasan: