BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Sabtu, 5 Februari 2011

DUNIA OHH DUNIA..!!

DAH DEWASA AKU
xsangka aku dah dewas xsngka sngat2..byk penglamn manis dan pht aku ketika kecil..keseronokan msh kecill..teringat dlm minda aku..kadang kelakar pulak..eheh..time aku blik kmpung..segar udra nya..nyaman sngat2..time to pikiran aku teringat cerita2 lama..kenklan aku,kebodohan aku ketika kecil..memg kelkra..sweet sngat2 to..aku xcaye aku dah mmbeso skung..xcaye sngat2..cepat sngat mse berlalu..kadng2 teringin kembali kezamn kecil2..cukup indah..tapy skung aku dah mmbeso..sume berubah sekelip mata..uhukkk..byk bnda lama telah pergi cam to sje..kadang2 aku rindu akn itu semua..wndu sngat..tapy semuanya dah berubah..aku xbelh kembalikn semuanya...pape puw aku gembra ngn kehidupan kecilku wlwpw sederhana..seronok xterhingga..!!:Dsemuanya akn aku simpan dlm ingatn smpai ble2..

0 ulasan: