BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Rabu, 19 Januari 2011

MENUNGGU SESEORANG UNTUK DIRIKU

AKU MENUNGGU INSAN YNG DAPAT MENERIMA AKU DLM KEADAAN SUSAH DAN SENANG AKU..MENRIMA AKU SEADANYA DEMI CINTA DAN SAYANG PADA AKU KERANA ALLAH..
aku rasa kesunyian dalm idp aku ble seseorng meningalkkan aku..rasa TERSEKSA untuk aku trskan idp,,berat aku nak lpaskn dye tapi demi dr aku,..aku akan lpekan wat slamnyer..aku akan lpekan kngan bersama slama 3 taon..wlwpw susah aku akn cbe demi idup aku..aku  akan mndokan KBHGIAN dye..xpenah terlintas dendam aku padanyer..aku trima dgn redha keptsan dye..mgkin dlu slah aku jga kerna xmenghargai dr dye sepnhnyer..tapi aku dah sdr kslpan aku..KESILAPAN lama aku mematngkan dr aku dlm perhubgan..aku harap ad hikmah disebalik yng berlaku..wlwpn sdh terlmbat tapi ku akn trskan idup aku..dunia ini masih berputar..dan itu jga aku akn menuggu seseorng untuk dr aku..aku harap 1ari nanti aku dapat jmpe seseorng yg bek tuk idp aku..dapat mnjga aku..sng dan susah bersama..CINTA DAN SAYNG AKU dgn ikhlas..
aku harap dn menunggu saat dan detik itu..
CINTA ITU INDAH BLE SESEORANG ITU IKHLAS DLM BERCINTA

0 ulasan: