BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Rabu, 19 Januari 2011

ISLAM ITU INDAH

ISLAM ITU INDAH
aku bersyukur kerana dilahirkan dgn agama islam
sesunguhnyer agama islam itu indah..
dari islam aku dapat merasai ketenangan dl idp wlmpw dugaan mlanda..
wlaw aku tidak lah kuat pada agama..tapi aku dapat membezakan yng bek dan jga yng buruk..SESUNGUHYER ATY aku pnya iman dan jga akidah yng benar untk berpkr apbla melakukan sesuatu perkara..
islam itu jga mngajar kte LUMRAH KEHIDUPAN idup didunia..
aku bersyukur krana ibubapa telah mendidik aku dgn kekuatn agama islam..
aku bersyukur krana aku msh dberi keimanan tk melakukan amal ibdah kpd allah dan tidak lpe menunaikan perintahnyer..sesnguhnyer aku hnyalah manusia biasa yng akn lpe sgalanyer..insyaallah,,aku akan sntiasa beringat pada yng ESA dan ditnjukkan jalan yng lurus..
AMIN..

0 ulasan: