BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Rabu, 19 Januari 2011

PADINI,TOPMAN,ESPRIT


PADINI,TOPMAN,ESPRIT
INI LAH GRAND YNG AKU DAH PKAI..
peh seronok gler aku dapat gne grand ner..aku tul2 rasa KPUASAN sngat2 gne brng ner..wlawpwn owng kte mahal tapi aku akn cbe dapatkan nyer..slalu dlu aku bli ngn duit keje aku sndr..tapi paham2lah..dah stady lagi seng nak bli..mmg lah hrganyer mahal tapi KUALITI bgs dari dibandingkan dgn KUANTITI..pentng skali KPUASAN DAN KESERONOKAN dpt dirasai..ne lah taw 1 ari aku dapat jadi DUTA dyeowng..sape sngka kan..REZKI to ad dmane2..wlwpn brngan pw xpelh..eheh..

0 ulasan: