BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)
Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 19 Januari 2011

KESEDIHAN YANG MELAMPAU..

taon baru pw nak smpai..tingal  bper 1ari je..tapy rasa cam xsrnk je ble taon baru ner khlngn owng tersyng..rase KSYIAN...TAPY JGN RISAW...sernk pw ad gak..hehehe..owng kte seronok dlm kesedihan..lak to dah lah aku xblk JB.xdapat lah aku nak smbut taon baru ngan kawan2 aku..kalo aku blk mesty sernk..blelah ikt kwan aku g DANGA BAY..dah lme aku x g..byk tempat kt jb aku wndu,,uhhhkk..ngan fmly lagi aku xdpat smbt..SEDIH teramat2..dah lah fmly aku ngan pakcik n atok aku wat BBQ kat TANJUNG BALAU..xdapat lah nak join..rasa cam xbertuah lak aku nak taon baru ner..kat IPOH plak kawan2 aku sme balik..rase suyi lak aku..muram lah ari2 aku nanty..tme anta dyeowng blk..rase sdh snagt2..sdh ble aku xdapt nak balik..ngok ramai owng angkat beg..tunggu bas..peh rase nak jerk aku bli tkt..tapy pkr2 balk uma aku jaoh..dah lah tkt mahal jejak rm60..lak to ct 3 ari..xrase lah nanty blk..TAON BARU NAK SMPAI..rase taon baru ner cam xde pape pw..tapy aku tetap ngn AZAM baru aku..byk azam aku dah wat..tapy xtaw lah dpt capai kew x..tapy AZAM baru mesty DUNIA BARU bg aku..byk aku nak baru kan dlm idp aku ner...nak jadi trbek dari pndngan kawan2..insyallah lah..ark ne taw taon baru AWEK pw baru..eheheh..tapy xmgkn lah..byk ag aku nak capai wat mse ner..ark tapy gak kalo dah dapt xleh tlk lah..SYANG TO..ne taw KEKAL...lagplak kalo aku nak cari mestylah seseorang yng CINTA dan SAYNG aku..bkn aku nak cari pempuan yng hnya tuk aku kple..
SEDIH SNGAT...!!!
NAK BALIK....!!!
NAK BALIK....!!!
NAK BALIK....!!!

0 ulasan: