BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)
Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 19 Januari 2011

STORY 2010..SEDIH ATAU GEMBRE..???

Plagi berapa jam lagi tirai 2010 nak tamat,,byk kesimpln dan rmsn aku dpt buat..kengan yng gmbre..episd yng sedih dan sbgainyer..byk sngat aku dah lalu smasa 2010..ingat lagi first tme msk 2010.byk azam baru aku wat tapy bper je azam aku dah capai..slh stu azam nya ialah aku dah smbng blja kat POLITEKNIK PREMIER UNGKU OMAR..bnga lah aku dpt stady kat s2..lak to lagi bper taon nak jadi UNIVERSTY..(dngo2 cter lah)..tme taon ner aku dpt plkn..rase xnak g jer..tapy smpai sna ramai yng aku dpt..lagi2 kwan2..mkn bertmbhlah kawn aku ner..bez gler lah..lps plkn jer aku aku keje kat JUSCO..rase bez ble dapt GAJI pertama aku..yelah mmg lah penat keje tapy puas ble dah dpt gaji..mse lalu pw cpt..aku pw dpt lah kptsn SPM..gbrah gler nak dpt kptsn nya..tik tok alhmdulilah aku dpt kptsn yng bleh mmbngakan..aku dapat 3A N .....aku pw dpt twrn poli..aku tme lah dr aku tolak..tapy sblm aku g poli..aku g lah PAHNG..g hadir MAJLIS KAHWEN KAKAK ANGKAT AKU..bez gler kat phng..aku dpt mkn ikan PATIN TEMPOYAK..peh rase DURIAN jer anak tekak aku..sernk ble ngok kak angkat aku berkahwin..xsbo lak aku nak kahwen gak..eheh..bselah kan lelaki dah BUJANG..ble2 mse leh kawn tpy wet mesty ad..dlm epy 2010 ner..aku sdh sngat tahap GABAN..perhbngn aku ngn someone slame 3 taon pts cam to jerk..sdh termat sbagt..susah gler aku nak tme knytaan..skung baru aku dpt tme tapy msh ad dlm ingatn aku..xcaye  pw ad..yelah syng gler2 tapi cam to jer pts..tul kte owng2 tua..kalo cinta awal zaman sek nanty sush nak kkl...wlwpw aku dpt byk CIPTA sejarah ngan dye..n mcm2 perjanjian pe lah tp akhrnya pts gak..ne lah xde jdh..aku pw tme dgn redha skung..wlwpw sdh tapy smpai ble nak cam to kan..mngkn ad terbek tk aku 1 ari nanty..aku pw dah leh lpekan dye dmi sdkt..wlwpw ad syng ag..aku akn lpekan dye..AKU pw lpe nak gtaw nape aku pts..rasa2nyer ad lah sbb aku sndr..aku xhargai dye sngat kot..dlu aku nak sngat bebs..idp berkple tapy cara aku lak cam single..eheh..tapy skung dah xcam to ag..aku pw dah rase mtng lps ner kalo nak wat Phbgn..aku pw msk lah kat poli..byk yng kawan yng aku knl..cam2 glgat aku dapt lihat..aku pw dah nak terikut gak..sem 1 jer ad lah kngan aku xleh lpekan..nset ksyngan aku n80 BERKECAi to..aku msh ingat tarikh nyer 10/10/2010..MMG SDH sngat2..sbb berkecai to aku xleh cter lah..lagplak byk kngn pht sem 1 ner,,uuhkkk...exam sem1 pw aku dah lps..alhmdulilah aku xlah CARRY..POINTER aku pw lps 3.00..BNGA PW AD..EHEHHEHE...SEM 2 pw dah bermla..peh pnyerlah sush model sem 2..tapy aku xkan klh..aku pw nak maintainkan pointer aku..ark to je kot aku nak rmskan tuk 2010 ner..lagi 1 aku lpe nak gtaw..aku pw dah pndah uma..uma ner hsil titik plh ayah aku..n aku pw wndu siot nak blik uma msk mskn mak aku..uhuhukkk..terpkse lah aku tunggu 2011 tuk blik uma..yng aku dpt rasa 201o byk kngn pht dary terndah..n byk kesedhn dary kegmbiraan,,byk bnda aku akn ingat dan simpan dlm ingtan aku tuk aku jdkan pngjran..harap2 2011 terbek untuk dr aku..insyaallah..
BYe bYE 2010
Hai hAi 2010

0 ulasan: