BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Rabu, 19 Januari 2011

HAPPY NEW YEAR 2o11...

HELLO 2011
akhirnya taon baru 2011 telah dtng..kpda sme pmbace..HAPPY NEW YEAR..taon baru dah smpai..gmbre dan  sedih ble 2010 mlbhkan tirainya..AKU harap 2011 mnjadi pemangkin kpd aku untuk berjaya..harapn aku gak 2011 nak jadi seowng insan yng penyayng dan jga berubah sikap ke arah yng positif..aku pw nak jadi seowng yng bergne dan dipndang bek pada kwan2 aku..byk lagi azam dan harapan aku tuk 2011 ner tapy aku xtaw nak luahkan cam ner..yng pntng aku dpat capai to sme..
OWNG SLALU KATE..
AZAM DAN HARAPAN SLALU HNYA KATA YNG JRNG DICAPAI
TAPY AKU XKAN BEARKAN IANYA HNYA KATA-KATA
SO YAKIN PD DR SNDRI TUK GAPAI ITU SME

0 ulasan: