BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Rabu, 19 Januari 2011

MEMBEBEL-MEMBEBEL AKU NIE,,

Dah lame aq x membebel dlm blog aku ner...uhuhkkk..nak kte sbk x lah sngat...tapy rse cam mlz pw ad gak..dah 3 ary aku x mmbebel ka..so ari ner mmg aku mmbebel byk2 lah..hahakkk...aku nak ilngkan tension aku kat sini..hehehe..lps ner kalo 7hari berturut2 aku x xbebel dlm blog aku ner..aku harap doakan alfatihah tuk aku..rse cam to aku dah xlme kot...uhuhkkk...aku pw xtaw nak cter peh  sbnrnyer bb otak aku pw dah GONJENG sngat2 ner..urhmm k bufday aku dah lps mse to..sernk lah ngn kawan2..tenkiu sngat2 kwan2 aku..i luv kowng..hahakkk...lps to jer esk nyer aku xsdp bdn..nak dmm to..skt bdn aku..lpk bdn aku..nak g kls pw mlz tp nak berjaya mesty ad pngorbnn..jadi g lah..dlm kls pw aku x fokus...duk diam jerk..mlz nak wat bsng..lak to aku wmdu lak kat someone ner...xtaw lah naper lah aku ner...wndu kat dye tapy xtaw dye wndu kat aku kew x,,,urhm sush tul kalo dah jth aty ner...bnda smple cam2 leh pkr,,tapy nak wat cam ner..dye pw bz sngat2...aku jer TERHEGEH-HEGEH sangat,,ngok pw cam syok sndr lak aku ner..uhuhkkk..pape pw bearlah..skrngnyer aku tul2 nak kan dye..mlm jer ad tournamnt boling..srnk ble dpt huru hara..tapy lagi sernk dpt ktawe kan owng yng men blng msk longkang(xbek dok)..aku pw peh krng ner..sme cam to gak..aku puw kene ktawe gak..ala aku men pw nak hapy jer..bkn nak mng(tapy kalo mng OK gak).team aku klh tips jer..x dpt no6 dari 30 pskn...pape pw sernk gak lah ble men blng..dpt rapatkan silturahim..daptkan ilngkan tension dan mslh..lega skit aku..tapy aty aku mse sunyi ag tanpa someone..ahahakkk,..mmg aku ner ad tekann perasaan kot..erhm..,,esk jrk g kls..cam mlz jer bab kls jadual pdt sngat2...ngan present ag..ergh nak nek gila aku..tnjng rmbutan dah dkt jer..tunggu mse jer nak g ni..uhuhkkhbs kls mmg lpk beb..blk solat trs tydo..dlm tydo bper trip mimpi aku dpt..hehe..sernk gak mimpi to..bngn jer mandi2..lps to rtn harian aku stiap ary kamis mlm jmaat ..cam bse lah sme owng akn wat..bce yasin,bace al-quran n solat hajat..lps siap jer sme aku wat assgnmnt tentng diary..hahahkk..ner mmg aku expert bab cam ner..seyum jer lah aku wat..tme wat jer tbe terpkr someone yng jaoh dr aku..wndu lak kat dye..(skit2 wndu..xde bnda len aku ner kan)..time to lak lagu jiwng aku bkk...lagi tmbh feel aku..uhukk..aku nak tpn dye tkt bz lak..nak msj mmg xbls bab dye xde kdt..eheh..so aku diam kan dr jr lah..pkr2 blk aku cam nak mnglah jer..cam xde pluang urk nak usha dye..urhm..rse aku lak terlbh SYOK SNDRY(mmg btul kot)..tapy pkr blk xkn nak mngalh cam to jer..mnglah tnda kalh..xkn aku nak klh cam to jer..xgentle lah laki cam to..so aku kuatkan azam lah n smngat..hiihkkk..bktikan aku ner tul2 nak dye..aku tul2 prlukan dye tuk jadi terbek tuk idp aku..n aku pw dah luahkan perasaan aku kat dye..tapy mslhnyer dye XPENH beb luahkn persaan dye kat aku,,uhuhkkk..ner yng aku sgn skit..aku jer beria-ria sngat..dye relax jer..uhuhkkk..wawahh..tapy xpelah skrngnyer aku ckp kat dye aku puas..aku xlah smpn je dlm aty...kptsn dye pw smpai skung aku tunggu wlwpwn musim slji kat malysia ner..(kalo leh jgn lame lah ea)..so relax jer..ad syng dan cinta mesty akn ad perhbngn nyer..jadi tungu je lah..kalo xdpt pw redha je lah..nak wat cam ner...MANE TAW ad yng len terbek tuk aq..stiap manusia dlhrkan tuk berpsngn..so tunggu jelah....xkn aku nak culik dye pakse dye tme aku..hahkkk..peh nak berjiwng lak aku ner..first tme aku luahkan sme persaan aku tntng someone kat kowng yng akn bace ner..malu to..tapy kool sdh..standard lah lumrah idp..urhm..single is simple tapy single wat kte sunyi n sepi beb..huuhhukkkk...k trskan ngn ari ini..kls cam bse ngn x matahri xde..nak wat cerapn pw xleh..lps to jerk kls bljr htngn..1hal lagi..pecah kple otak aku..ishk..mkn lame mkn sush dan mncabr lak..arrkkk...jiwa kacaw tul lah..ptng jer cam bse lah rtn wajib TYDO..ner saat plng sernk..hahahkkk..k lah aku pw dah pnt tekan2 ner..mlz aku nak cek2 peh aku tls,,,kowng xphm buat2lah phm kew..so ckplah aku bebel..pape  my life is simple not trouble..always epy n smile...iihhikkkkkkk..salam

0 ulasan: