BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Rabu, 19 Januari 2011

SINGLE..SINGLE..URHM BLE LAH NAK AD KPLE..SUNYI BEB..!!


AKU KESEORANGAN SEPERTI BNGA INI..UHUHKK
:(
uhhhuuukkkkkkk...!!!single lah lagi nampknyer..mkn sunyi lah aku tuk ari2 akn dtng...sdh to..nseb bek kwan2 ad...x lah sunyi sngat..urhmmm..nk sngat ad someone tuk dr aku.tapy sush tul nk jmpe..peh mslh nyer pw aku xtaw..ex gurlz aku pw dah ad pkwe..aku lak msh single pringle jerk...sernk lak ble owng len ngan kple msng2..sweet sngat2 to..ble lak aku nak cam to..elakkn ad kple cam lipas kudung nnty..xrt duk diam..hahahakk...mstahil pnyer lah aq cam to..naper single sepi n sunyi erk..to mslh skung ner..ishk..to lah aku dlu dah bse kple2 smpai bertaon2..dah pts jadi cam ner..sunyi jer..xbase nak single..ishk mslh2...nak kte aty aku dah tutup tuk permpuan x lah...msh ad niat nak berpsngan..kalo leh kkl lah..bkn sekerat jalan cr len...urhmm..uhuhkkk...ble lah ad awek ner..erk tunggu2 xdpt pnyer..aku lah kene cr..cr lak sush..xtntu dpt..mane 1 puw aku xtaw..erkkk..so wat xtaw sdh..ad cinta ad lah sme nyer to..terpkse skung aku single n pringle..terpkse ktepikan niat nak kple2 ner..hahakkk..sdh to..


0 ulasan: