BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)
Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 19 Januari 2011

SEDIHNYER AKU..!!

ERKKK..tension nyer aku..!!nape lah ngn dr aku ner..bosan lak kdng2 ngn hidp ner..naper erkk..??rase cam snyi lak hidup aku ner..sdh pw ad..kecewa pw ad.:( .sme ad dlm dr aku..rase cam xsngp je nak idp lagi..uhuhkkk..aku wndu nak blk uma...wndu kat fmly..wndu kat kwan2 kat uma..wndu sme yng ad kat uma..aku rndu suasana kat rumah..rndu sngat2...aq rndu sglnyer kat rumah..kat cni aku ad mmber2 tapy aku sunyi sngat2,,kat cni aku epy pw ad mmber..tapy nak gak special tuk aku..tuk aku luahkan mslh...ksdhn,,kgmbiraan,ksenangan,kesusahn dan byk ag..aku sunyi sngat skung..dlu aku xcam ner bab aku ad owng yng sentiasa dss aku..tapy skung dye dah xde lagi tuk aku..sdh sngat2 tapy sdh pw xgne gak..aku nak sngat jmpe someone yng lbh bek dary dye..wlwpw xperfct tapi dye slalu dsmpng aku..mndngar stiap rintihan yang kuar dlm aty aku...ble lah aku nak dpt cam to,,dh lme aku mnggu saat to..aku srnk lhat owng len sentisa epy ngn psngn dyeowng..aku pw nak cam to gak..aku wndu nak cam to..mmglah owng kte kte remaja..nak bebas..single ner simple jer tapy kdng2 single wat kte SEPI to..aku skung SEPI ner..menuggu seseowng tuk dr aku..wlwpw aku dah jmpe tapy xsemstyrt aku akn dapat dye..sme ner aku kne sbo dan prlukan pngorbann..mmg sku snyi sngat2 tapy aku kne berkorban tuk tunggu,,to lah dpngl ketabahn dlm idp..xsemestyer idp sentiasa epy..warna khdpn sentisa ad malap dan sinar nyer..esok dah genap umo aku 19 taon..xsngka aku dah mkn mmbeso..tapy aku rase cm sernk n xsrnk jer..cam krng epy lak dlm mnymbt ari lahir aku..aty aku rasa SUNYI snagt2..slalu nyer ad owng dss aku...tapy kali ner aku smbt sowng jerk..pape pw kwn aku msh ad..dyeown still dgn aku..wlwpn xsme dgn kte mnymbt dgn owng tersyng..aku nak sngat bufday aku ner dlm kgmbiraan dgn own tersyng..tidak dlm dan jga kesunyian dan kesepian..nak sngat seseowng ad tuk dr aku..urhm harap2 peh yng aku nak akn mncl xlme lagi..aku tuggu saat to dan menuggu seseowng tuk dr aku..pape puw aku sernk ngn kawan2..kawan aku sme best2 beb..urhm
AYAT INSAN YNG SDH GLER NER..
DAH CAM OWNG GLER JER AYAT NYER..
MAT JIWNG DLM KESEDHN YNG TERLAMPAU2..
ATY KU SDNG HURUHARA DAN KACAW,,
HAHAHAKKK
:(

0 ulasan: