BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)
Terdapat ralat dalam alat ini

Rabu, 19 Januari 2011

TRIP TO LATA KINJANG...



K.A.M.I GILA-GILA REMAJA
SABTU
JAM 1.30
K.A.M.I dak2 DUT(diploma ukur tanah)
TRIP TO LATA KINJANG
PHOTO suka SUKI WITH FRENZ..
K.A.M.I
SENTIASA BERSAMA
WLWPW PANGAI XSEHALUAN..
YANG PENTING KPALE2 SME GILA,HURU HARA,SAMUK,JIWA KACAW..
SHAH,ZIZAN,ALFI,AFIQ,MADER,WAN,RID ONEZ,HEZWAN,FITRI,DIN,LAN,SAUPE,FAIZ,SYAWAL,

PEH SAMUK BEB kteowng kat air terjun..mmg huru hara lah...pnjat sna lah..lompat sana lah..dah mcm owng gler baw nak air terjun..mmg jakon beb..tapy yng penting seronok lah gila2..ramai2 owng kat s2 dak2 kteowng ner xrt nak diam..jrt2 cam tarzan..mmg klkr..lompat kene batu lah..sakit beb..tapy way x taw sudah..hihihkkkok..kteowng ner 1kls..pape sme skple wlwpwn aty2 len..dak2 ner ad yng jiwa kcw tmbah jiwng with romantik cam aku..ad gak yng pendiam,ad yng kecoh pe ja dah..mmg byk,,tapy ble dah berkmpl jadi satu lagi lah huru hara..sme sekepala..yng diam dlm kls pw jadi bisng..baw nmpk pngai msng2..mmg seronok lah..ok cter dary awal kteowng rncng nak g air trjnd dh lme x mse jer xsesuai..kali ner lak tul2 jadi..gerak dari iph kat sne kul 12.20mnt..(aku set jam beb)..peh mmg lpk lah beb nak g sne..dlm perjlnn jer mcm2 kte dpt lihat disekeliling..rase luas pemndngan to..mslhnyer pnt lah duk ats moto to..dah nak petak ehem aku..sakit gler beb..leh kne buasir kot slalu cam ner..len lah nek moto ble diri..baw seronok..ehhe..1perhntian kteown mestlah suraw..slt zhr berjmaah..smpai sne jer dl kul 1.40..lame gak ambk mse..xde nak relax peh lagi sln baju g terjn lah kat s2..dah mle lak aksi2 ons kteowng kat air terjun..hhihikkk..nseb bek paparazi xde..diam2 jer mse pw lalu ngn pnts..so kul 4 ktowng blk lah..g mkn dlu n solt asar berjamaah..smpai uma pw kul 6.40..alhamdulilah slamt perjlnn pegi dan blk kteowng..pentng ari smlm satu lambrn kegembiraan aku dlm DUNIA BARU idp ku..

0 ulasan: