BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)

Rabu, 19 Januari 2011

BENGANG SIOT AKU..

BEngang aku ari ner..peh tah mslh sowng lecrtrr ner..ishkk..peh sme pada aku x kne dari sem 1..melampau2 btul dye..BENGNG tadi ble dye nak rampas kat MATRIX aku..aku cme xtag in bju jerkk..n bju benkel xpakai..owng len berlmbak x tag in..xpakai bju bengkel...xlak kene tngkap..tapy aku GAK YNG terpilih..kali ner dah k2 aku kantol ngn dye..agaknyer bab sem 1 dye anty aku smpai skung..dlu sem 1 pasl rmbt aku pnjng..uhhuukk..ark tadi aku jmpe dye pw MEREMNG BULU kat bdn aku..ishk..ad smpai nak tngal bulu aku..hahahakk..dgn mke dye yng MENGERIKAN N MENAKUTKAN TADI..NGEEE~..aku terpakse beranikan dr  FACE TO FACE NGN DYE..peh dye slmber jer sound aku..sgn aku dpan owng ramai..lagi2 ble AWEK2 lalu dpan..jatuh saham aku yng smkn mlnjak ner(yeye je dak ner)..sme ngok to..nak sngat lak to rampas kad matrix aku..aku pw peh lagi kuawkan lah AYAT POWER AKU KAT DYE..ehehee..aku pw MERAYU TAHAP XTAW MALU..ehhe...nggeeee...pakse lah wat mke sdh lah,,mke msm lah..mke ktakutan lah..n byk sngat mke aku kuawkan..dye lak MKE SLMBER xde perasaan..nak gak kad matrix aku..nak sman aku..dah lah sman mhl to..bek aku g blnje mmber aku dary byr smn to..aku pw bse lah pndai mngayat..AKHIRNYA dye pw lpskn aku..tapy tme dye lpskan aku pw bab dye dah terlmbat msk kls..so aku pw terslmat bkn ngn ayat power aku tapy len..tapy aku bersyukur lah x kene sman...nasb bek tady aku xwat sujud syukur..pape pw bgs dye eh ari ini aku bengng gler to..tebal gler mke aku..ape tah mslh sowng LECTRR kat poli aku ner..anti sngat kawat cam to kat aku..dye wat pw bab dye LECTRR DISIPLIN.lgplak ner bgs wat pngjran bg aku n menjadikn aku seowng yng berdisiplin pada mse akn dtng.aku pw RESPECT dgn cra dye mnjlnkan tugas dye dgn tegs cme aku xske dye plh kash lah..kalo nak sman to bleh..tapy kalo leh 1poli lah sman dak yng kuawkan bju..baru adl dn saksama...ark dah cam krngn spm plak aku wat ner..pape pw enjoy gak ari ini..

0 ulasan: