BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL

IN THE NAME OF ALLAH,THE BENIFICENT AND THE MERCIFUL
" Satu yang ingin saya ingatkan iaitu manusia mudah lupa. Jadi, kita patut saling mengingati. Jangan terlalu mudah melenting jika dinasihati. "
قُلْ إِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ “Katakanlah: Sesungguhnya solatku, ibadahku, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam.” (Al-An’am : 162)
Terdapat ralat dalam alat ini

Isnin, 15 Ogos 2011

TERIMA KASIH SAHABAT..

KAU LAH PENGHIBUR DUNIAKU
TERIMA KASIH SEMUA SAHABATKU



SAHABAT terima kasih bab selami nie korang sentiasa disisi aku..wat aku tersenyum x kira dimana kita berada..aku berterima kasih sngt pd korang bab korng lh penghibur duniaku dengn kenakalan kita kita bersama..bersama-sama mencoret kehidupan seharian kita..dan aku bersyukur bab dapat sahabat yng baik akidah dan taw mmbezakan keburukan dan kebaikan..aku berterima kasih gak bab korang mmbntu aku apabila aku mlsh..wlwlpn kdng2 aku malu nk gtaw bab baselh aku nie lelaki ske menyimpan rahsia..tapy kowng ikhlas nak tahu..terima kasih sahabat ku..ku juga membetulkn diri aku dn juga menegur mana silap ku..sbb aku pun manusia..sering melakukan kesilpan..dengn ad nyer kita bersahabt kita slng menegur antara satu sama  lain..nie aku nak cter pasal kish lame aku..sedih gila bila kehilangan shabat yng rapat ngn kita..dulu aku ad seorng sahabat yng betul2 rapat ngn aku..kemane aku pergi mesty dye ad..minat kteowng sme..sume samelah..kteowng selalu kuaw same2..dye lah sahabt yng rapat ngn aku..tapy dye xlame idup kat dunia ciptaan allah..allah lbh syng kn dye..dye pergi tinglkn aku ..sedih aku..ingat lagi sebelum dye pergi..satu malam aku nyanyi satu lagu bersama-sama dengn dye..berske ria bersama..epy sngat..tapy xtaw lah itulh mlm terakhir untuk aku dengn dye..tapy beberapa mingu to dye ad gak tunjukkn perangai pelik dye..slalunyer aku ajak g men futsal dye lah orng pertama nak ikut..tapy mse to dye diam jerk..aku curiga tapy xpkr bkn2..tapy akhirnya dye tingalkan aku..sedih sngat..menangis aku waktu to..yelah slame nie kemaner aku g mesty ajak dye..dah cam adek beradik..tapy kegembiraan to kejap jerk..uhuhuhkk..dye meningal bab lemas..ingat aku lagi mase tengok jenazah dye selepas dikapankn..mke dye nmpk tersenyum..sesunguhnyer dye lah sahabt aku yng baik..xpenh tingal solat n slalu g surau..dye gak selama nie menegur aku bila aku ad wat silap..tapy skung dye dah pergi tinglkn aku..aku time..pape pun setiap saat aku ngn dye..aku sentiasa ingat..xpenh aku lpe jase2 dye pd aku..aku syng ko arwah..aku doakan ko ditempatkn digolongn yng baik..aku pun dah jrng dtng uma ko xcam dulu..uhuhukk..tapy adek2 ko aku msh tengok2 kan..kalo dye ad wat slh aku tegur..dyeowng pun aggap aku abng..insyaallah aku wt termampu..

AL FATIHAH kpd MOHAMAD FARID BIN ROSLEE

0 ulasan: